Monday, January 09, 2006

Protest!

Ibland skrämmer jag mig själv. Hur kan min celebrity love match vara Tom Cruise??? För att jag sett Top Gun flera gånger i min ungdom? Är det rättvist? Mina runners-up var: Kevin Spacey, Mel Gibson, Bruce Springsteen. Varifrån kom denna gubbanstormning? Hur borde man riktigt ha svarat???

Sedan tycks Kevin S. passa både med mig och Linda Skugge så han verkar vara en ganska versatile kind of guy... Men varför fick inte jag också Sean Penn som match, honom har jag ju t.o.m. träffat!Vi var på samma plan mellan London och Stockholm i våras. Ingen av oss var singlar så det utvecklade sig inte till någon desto vidare romans, bara... Vi var ganska lika långa dock, får man poäng?

5 kommentarer:

Anonymous said...

Ed Norton! Inte riktigt kanske vad jag nånsin tänkt, men tror jag är ändå helt nöjd:) Runners up va Morgan Freeman, Tommy Lee Jones och Bruce Springsteen...

Fairy G said...

Fick dom samma som dig :D

maria said...

Man undrar ju lite hur många som finns att välja mellan, typ 10?

linda said...

Du kan ju vara riktigt nöjd med tom cruise tycker jag. Jag fick mel gibson! Hjälp! Runners-up: kevin spacey, sean penn och bruce s. Det kommer inte finnas tillräckligt med gubbar, när vi alla ska dela på samma 4, typ...

Anonymous said...

Har för mig att jag fick Sean Penn när det begav sig... Kan eventuellt tänka mig att byta... Fast Tom verkar ju lite skum...