Sunday, January 08, 2006

blandade djur


Fredagskvällens spelande avlöpte trots allt över förväntan, vi spelade Carcassonne och Settlers, båda spel jag aldrig tidigare råkat ut för, men trots att jag var en absolute beginner så återvände ändå hem som stolt ägare till denna mojäng:


Ifall någon undrar så kan jag ju upplysa er om att det är en vattenpistol med inbyggt paraply. Med Kalle Anka-motiv. Jag vet inte om jag var så himla duktig att jag vann den eller om det ansågs vara ett passande tröstpris för en något motvillig gambler som tjurade på riktigt när hon hamnade att ge ifrån sig sina 4 mödosamt ihopsamlade fårkort:


Jag blir väldigt kompetitiv alltid när det handlar om får. Don't mess with me & my sheep. Speciellt inte nu när jag har ett vattensprutande Kalle-paraply...

0 kommentarer: