Friday, November 25, 2005

nu har vi jul

..förutom all skönhetsvård hann vi också med att placera ut guttaperkatomten (the one and only!) och allt det övriga julkrafset. Ska lägga ut lite bilder bara jag hinner! Speciellt nöjd är jag med årets nykomlingar: ikea-ljuskronan och en lten grej som Milla och jag pysslat ihop med ståltråd och pärlor. Vi älskar ståltråd och pärlor båda två och jag är bara snäppet bättre än hon på själva pysslandet, så vi är ett utmärkt team och det är ganska sällan som vi sväljer något vi inte borde...

3 kommentarer:

linda said...

Har ni en guttaperkatomte? Det har inte vi...

maria said...

Jag tror det, men nu blir jag ju lite osäker på vad han egentligen är för en slags tomte?

linda said...

Är det en gammal tomte då eller? Jag trodde att man inte kunde köpa sådana längre.