Sunday, January 18, 2009

resident cat on the property! ♥

Vårt Toscana-hus för en vecka i juli! Förutom egen pool utlovas även en resident cat on the property. Kan det bli bättre? Nu blir vi igen tvungna att köpa små whiskasburkar i miniatyr på den lokala SPAR-butiken. Jag är väldigt spänd på hur många ben den har: vår senaste stackare till Italienkatt släpade ju sig runt på bara tre tassar... Det verkade extremt jobbigt. Fast jag antar man får utgå från full uppsättning och att de hade omnämnt det särskilt om de hade en resident three-legged cat på sin property?


På den där lilla gräsplätten har jag alltså tänkt spendera min vecka med en bok, lite plockmat och ett antal glas prosecco och på morgnarna vinkar jag bara glatt när mina medresenärer åker iväg med bilen och tittar på kyrkor och vingårdar.

7 kommentarer:

Anonymous said...

Jag är inte det minsta avundsjuk, nej inte alls...

maria said...

haha, jo, Toscana är coolt, men jag är igen lite avundsjuk på din lilla resident human being :)

Fairy G said...

Era lyxdjur!

maria said...

...och detta från någon som är nyligen hemkommen från tvåveckors lyxkryssning på medelhavet. ;)

Lia said...

Ser ju för härligt ut! Jag är inte heller avundsjuk..bara lite.

Lady of the Lake said...

Hur sa du nu sa du att du hade sällskap redan sa du...eller...?

*grönskiftande sinnesstämning*

maria said...

Fniss, ja, jo... men jag kan ju höra av mig om det blir några återbud! :)