Wednesday, September 17, 2008

helgrapportering

Suck, jag borde verkligen veta bättre än att säga att jag ska återkomma till något ämne, för det gör jag ändå aldrig. Efter att något väl är över och förbi så har jag i allmänhet inget som helst intresse av att blogga om det. Det känns nästan lika meningslöst som att skriva vykort, vilket jag också avskyr. Så det enda jag tänker säga om helgens krigsövningar är att jo, Stars Hollow-känslan var ganska påtaglig och det var roligt till en början, men det var väldigt utdraget och jag höll på att frysa ihjäl innan det äntligen var över, så när trupperna började retirera norrut så var jag inte sen att hänga på.

Det planerade kattmötet avlöpte sådär. Stora katten tillbringade en traumatisk helg med att ligga och morra upprört längst in under varierande möbler medan den nya lilla katten (a.k.a. the pikkumurris) hade väldigt trevligt och fick många nya vänner. Så olika kan det vara.

0 kommentarer: