Tuesday, May 15, 2007

Jag hinner inte med nu just, jag var på ESC i Helsingfors i lördags och det var jättekul och bisarrt (att jag någonsin skulle stå vifta med en Finlandsflagga och sjunga med i både Lordi och Hanna P. låg ganska högt på listan över osannolika händelser, men där ser man), men känns nu som en hel evighet sedan och är väldigt uttjatat vid det här laget. Så jag tror att jag slipper säga desto vidare om vare sig tävlingen i sig eller efterspelet (eh, bad losers, anyone?), vilket är lika så skönt. Kvällen kan ungefär sammanfattas som: nu vill jag verkligen ha en trapets! En trapets känns just nu som den coolaste... möbel (?) man kan ha.

Och så över till det viktiga: idag får vi åka och hälsa på nya huset. Spännande... Jag hoppas att upplevelsen av det är ungefär som jag minns det, eller allra helst bättre, så att man inte sedan står där med en besviken känsla av what-on-earth-skulle-jag-med-det-här-till?

2 kommentarer:

Anonymous said...

Hur har snacket gått kring Hannas resultat? Har inte hört nåt på den här sidan... Vad Ola Salo och grabbarna och andra svenskar sagt vet jag ju...

Anonymous said...

Det är ingen som deso vidare bryr sig, tror alla här är nöjda över att vi fick vinna en gång och lättad över att vi lyckades arrangera finalen utan att desto vidare behöva skämmas...