Thursday, February 21, 2008

med avgrundsvrål i vardagsrummet och katthår i lipglosset




Suck. Ibland känns det som om hela bloggen består av 90 % skrivfel och inte så mycket annat. Det är lite deprimerande. En annan sak som också är något enerverande är att all elektronik vi har är sönder hela tiden. Snart blir det stenålderstillvaro här för vi har inte råd att ständigt köpa nya saker i den takt de existerande föremålen tuppar av. Jag hatar att köpa elektronik; elektronik ska fungera och inte göra något desto vidare väsen av sig.

Istället vill jag köpa ett nytt kök, en miljon blomfrön, en resa till någon trevlig söderhavsö och - för att göra bloggens namn rättvisa - naturligtvis en ponny!


Istället för mobil?






På tal om blomfrön så tänkte jag delge er resultatet av min upproriska odlingssession i förra veckan men när a) datorn ännu är sönder och b) jag saknar "skrottobjektiv" till min lilla kompaktkamera, så skulle det ändå bara bli misslyckat sudd. I vilket fall som helst så är de små, men de lever!

1 kommentarer:

Anonymous said...

Fin ponny!Vem är det som avgrundsvrålar i ert vardagsrum? Inte är det väl kisse ?
mamma