Thursday, November 17, 2005

the world is saved...

Nu när jag håller på med Doris tredje julkalender, så insåg jag att det finns vissa likheter mellan mig och Dan Brown! Riktigt sant! Inte så att jag skulle sälja miljontals böcker och vara läst av alla, nej. Men det där att glatt prångla ut olika versioner på vad som är i princip samma grundhistoria, skriva alldeles för lååångt med konstiga förvecklingar och sen alldeles plötsligt inse att ups, nu borde jag hastigt få ett slut på det här och så sno ihop en totalt osannolik upplösning utan några trovärdighetsbetänkligheter alls och sen är det än en gång happy ending och alla glada... Så nu återstår bara en fråga - hur ska jag komma över de stora pengarna också?

Doris säger: Hej bara, bara 2 veckor kvar nu...

1 kommentarer:

linda said...

doris är lite nervös att hon ska snöa in på åland och missa kalenderstarten...