Tuesday, November 01, 2005

vill ha!

Igår fick jag en metro av en tjej på stan och där fanns det mest oemotståndliga kombinationserbjudande! För 3,95 fick man både ett rosa verktygsset och anttilas julkatalog. Ett rosa verktygsset! Julanttilakatalogen! Julanttilakatalogen är ju min trogna gamla barndomsvän! Den var alltid full av julsaker och mjukisdjur och lukttuschpennor. Man ville ha nästan allt som fanns i den. Men lukttusch var nog det allra coolaste som fanns, en av mina kompisar hade sådana.

Nu kan man alltså få den hemskickad tillsammans med ett rosa verktygsset bestående av 150 delar (alla spikar och pluggar räknas enskilt) och det är bara att sms:a efter dom och så kommer de snällt hem till en. Wow. Vill ha!

Sen ska jag spika julklappar hela december med min rosa hammare.

1 kommentarer:

linda said...

Det låter ju onekligen oemotståndligt! Kan man månne få bara katalogen också - utan verktygsset? Jag lever i en reklamfri miljö och skulle väldigt gärna ha lite kataloger att bläddra i! Det här måste undersökas...