Friday, November 18, 2005

barbie girl?!

Jag fick en Barbie (fast egentligen heter hon Tessa) i födelsedagspresent?! Blev alldeles fnissigt förvånad, för tror att det är typ 27 år sedan jag senast fick jag en Barbie till födelsedagen. Men hon har lite indiestil med långt brunt hår och vinröd sammetskavaj och smälter nog säkert bra in gemenskapen hemma... Dessutom fick jag ett headset till datorn (om nån är intresserad av att ringa utan rundgång) och ett jättefint silverarmband. Och jordgubbar och champagne till frukost! Jag sa åt N att det här tyckte jag var en bra idé, det här med champagnen, det här kan vi införa som tradition, men han missuppfattade och trodde att jag menade alltid när det är födelsedag, fast jag egentligen menade alltid på fredagar...

Och igår såg vi nya Harry Potter-filmen, den största behållningen var den lilla tjejen i publiken med stram svart skoluniformsdräkt och gul och röd skolslips och så my darling Jarvis! Åh, vad jag har saknat Jarvis! Men man fick bara se honom någon futtig liten sekund - det var lite fult gjort.

2 kommentarer:

linda said...

Det verkar ju ha varit mycket födelsedagsprogram. Kul för dej! Tydligen flockas de gamla 90-tals stjärnorna i HP-filmerna (ian brown var ju med i den förra..) Vad spelade jarvis då? Jag tror han kan vara en wizard på riktigt.

maria said...

Han var sångare i det magiska popbandet som spelade på julbalen...