Tuesday, October 02, 2007

by the way

Om min blogg ser konstig ut så beror det på att stället där bloggbilden och bakgrunden fanns uppladdade har stökats om så att de nu finns någon helt annan stans, dvs. länken funkar antagligen inte längre. Man sku alltså borda göra någonting. Gud så jobbigt. N. ha rabblat upp den där urlen till det nya stället åtminstone tre gånger, men jag kan inte minnas sånt. Sorry, way too retarded. Det enda jag hör är "users" och sen tar det stopp. Ja, jag vet vad jag heter också och det lär vara en ledtråd i det hela, men alla slags slashar och liknande göra sig inte besvär i min hjärna. Jag har filter mot sådant. Och jag kan inte acceptera att det nödvändigtvis ska finnas två, som bara liksom går åt olika håll för jag fattar inte vilken som används när. Jag är lite emot större än- och mindre än-tecken också, av samma anledning, tror jag. De känns liksom så onödiga. Det är antagligen tack vare trafikplanerare of my people som ni får lov att parkera bilen på bildäck Getabock H eller rad Fjäril 5 på prismaparkeringen. Det är vad jag kallar klara, entydiga symboler.

Sedan när vår renovering är klar ska jag be honom att skriva ner hela raddiramsan på ett papper och sen ska jag gå in och uppdatera mina länkar enligt Brasse Brännström-metoden.

Håll ut.

2 kommentarer:

Anonymous said...

http://www.users.abo.fi/användarnamn/

Hope this helps...

maria said...

Yey! Tack : ) Och lycka till med knopparna, vi får vinka åt varann då vi ses på Bauhaus, det känns som bara en tidsfråga..