Vad är det för fel? Vad är det jag inte fattar? Jag som är en så foglig och tålmodig och god konsument i vanliga fall. Men Bemz förbluffar mig, ska det verkligen vara så här?
Jag försöker desperat få köpa av deras grejer, de saboterar allt de hinner.
Vi skickade efter nya tygprover, det har nämligen dykt upp en ny ljusblå nyans på deras webbsida (vilket man tycker att de t.o.m. kunde ha informerat mig om efter vår tidigare brevväxling, men nej). Så vi skickade efter en provbit på den och tog 4 andra färger mest bara som utfyllnad (eftersom man får skicka efter just 5). Så väntade vi i cirka en vecka och sen kom kuvertet - med 4 tygbitar i. Jepp, de hade skickat alla färgerna vi frågade efter, utom just den ljusblå som vi egentligen ville ha... Och som vanligt ingen liten förklarande lapp eller någon slags info med.
Så nu vet vi inte. Glömde de att sätta med ett tygprov? Är det nya ljusblåa tyget också slut? Är bara provlapparna slut? Är Bemz överhuvudtaget på riktigt?
Thursday, April 26, 2007
bemz, igen
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 kommentarer:
Dom är också bara elaka.
I deras fall är det en sämre försäljningsstrategi i så fall, jag har två ikeasoffor och en fåtölj som alla är strimlade till slams av kattklor, så jag är en potentiell storkund av lösa överdrag... Jag borde egentligen vara med i en sån där klubb där de automatiskt skickar ett överdrag i månaden eller så, typ "strumpklubb".
Post a Comment