Sunday, August 20, 2006

babyface strikes again...


Var och shoppade på JC och igår och titta vad jag fick! En ♥ skolkalender ♥! Expediten frågade inte ens om jag ville ha eller nåt utan stuvade bara beslutsamt ner en i påsen. N., som verkligen på riktigt studerar, fick ingen och blev inte ens tillfrågad om han skulle ha velat ha. Och det här var alltså utan att jag hade mina nya, preppy skolflickskläder på mig, dessutom.

Den verkar för övrigt riktigt bra, synd bara att jag inte har några läxor & prov att skriva upp. Och så finns det en massa specialfeatures, bl.a. färdiga lappar där det står "olet söpö" som man kan klippa ut och skicka åt söta pojkar. Mycket praktiskt.

3 kommentarer:

Anonymous said...

Min vän, i vår ålder ska man enbart vara glad för sånt! Min stockholmskusin 31, hoppade jämfota av glädje när hon berättade om busschauffören som frågat "för du är väl över 20?". Le och var glad, tids nog kommer du att se gammal ut... :)

Fairy G said...

Åååh, jag vill också ha såna lappar.
Hur får du dit dom där små hjärtana förresten?

maria said...

Åsa: Men visst är jag glad! Jag får ju presenter dessutom!

Fairy GM: Skynda, skynda till JC. Är det bara lapparna du är ute efter så kanske man kan göra motsvarande på datorn och printa ut önskat antal? Hjärtana copypastear jag in från word, finns under insert symbol...