Thursday, April 27, 2006

ghosts in the machinery

Bloggen har tagit över och gör härmed som den vill. Jag trodde jag hade tagit bort och ändrat det gula påsktemat, men märkte sedan att det hade jag tydligen inte alls för det gula poppade tandkrämsfläcksenvist upp gång på gång fast det inte rimligtvis borde, och sedan till slut så orkade jag inte med det längre, utan tänkte: fine, någon annan mer energirik dag, i någon annan dimension, i något annat liv och så sket jag helt i att ens försöka spara mina ändringar. Men så plötsligt, ett halvt dygn senare, så var det gula ändå borta. Vi fick rött istället. Hoppas alla kan leva med det tills bloggen vill byta färger nästa gång.

Sen trodde jag att jag postade ett inlägg också tidigare i dag, men tydligen ansågs det för kort och dåligt och fel för det dök aldrig upp här.

Så nu fösöker jag ödmjukast se om vi skulle kunna komma överens. Jag har inget vidare viktigt att säga, tänkte bara jubla lite över att sommaren äntligen har kommit och att jag har varit ute i världen utan strumpor, men med skavsår på lilltån. Så där som det brukar vara. Det var allt. Tack.

0 kommentarer: